CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tinggalkan JejaKmu~


ShoutMix chat widget

Monday, August 25, 2008

1st Time jumpa SA

STACY DA'CUTIE
My Gift 4 Stacy.


Korang x tau baper xcited nyer aku hari ni.
Semalam asben aku demam. Semalaman aku x senang tido. Pagi tadi bangon fenin2 lak.
Tapi absen aku yg bek ati ni ttp benarkan aku tgk promo album tour Stacy d 1Borneo.
Selesai cuci baju.. aku p mandi n bersiap2 nak ke 1Borneo. Kira2 jam 11 la..... hampir aku batalkan niat aku nk tgk Stacy hari ni sbb asben aku demam. Tp kerana galakkan dia juga aku berada di 1Borneo menyaksikan SA secara dekat.

Asben akulah yg xcited dari aku masa mahu dapatkan aku tiket tu. Dia mmg seorang suami yg baik dan aku selalu dapat sokongan dari dia dari segala segi. Mungkin orang akan rasa pelik benarkah kami x pernah bertegang leher? Ya benar.. kami tidak mudah bertekak hanya kerana satu perkara yg sangat remeh. Sehati sejiwa itu penting! Dan paling penting jangan suka besarkan perkara kecil!
Percaya.. itulah resepi rumahtangga yg bahagia. Wah! over suda...

Asben hantar aku p 1Borneo,seb bek x jauh dr umah. Smpi d sana aku cari kotak hadiah. Pas2 menyempatkan diri ke salon. Walaupon bukan d Patrick Salon.. x apalah. Sama juga salon.
Rambot aku dh mcam lion king. Asben aku paling suka tego aku sal wambot kalau x terurus.
Masa dlm salon tu aku call sms Tasha. lama juga x de balas. Agaknya lom kuar dari church.
So aku p beli kad lah..takot nnt kalau2 aku x sempat nak sebut satu2 nama SABUNians TEGAR.
Then aku masokkn kad n hadiah tu dalam paper bag 'warna tema'.. haros ok.
Ni mafela SABUNians..


Tasha sempat lagi posing. Wakakakka.. x pe kenangan la.



Ada 45 minit lagi,sempat gak aku pekena ABC. wakakkakaka... aku rasa pelik lah makan sorang2. Ada setengah jam lagi aku dpat call Tasha. Dia on the way.
Sempat gak aku beli album Stacy. 2 album cd n vcd. Aku kan TEGAR. Aku x kesah asalkan SABUN. Asben aku sempat gak call aku tanya aku dh belikah album SA? Aku pura2 kata belom lah,duit x cukup. Dia siap suh aku p amek kat bank. Tgklah sapa yg xcited???
Tapi asben aku mmg x baper cite sal artis melayu ni. Dia x reti. Dia cuma tau BEYOND or LEON LAI n hollywood dolu2.

Sebelum Tasha sampai aku ternampak Wan dak SFC. Sebelum ni aku mmg ade kontek2 dia,tp d sebabkn seswatu aku dh lama x kontek. So,dia ajak aku join sekali. So aku pon joinlah... d situlah aku kenal carina,orange,gigurl and jayz. Besh n happening.
Pas2 derang tanya asal aku lama x on9 chat d SFC? Aku cakap aku ikut tanakwagukl.
Terus dak SFC ni cakap hal yg sebenar. So baru aku faham yg selama ini aku terbabas dari FC yg sebenar. Patutlah info yg aku minta selalu bercanggah. Rupanya dialah 'anti SABUN' ...
X guna btol!So,dr hari ni aku declare yg aku TEGAR SABUN saja.
Meh tgk pic aku n Tasha dak SFC yg happening!

Dari kiri gigurl,aku,jayz,wan,cherry,carina and tasha.


Aku n Abg Man yg sporting giler. [asben aku tgk dia senyum jer]



Aku n Tasha bersama Cherry,kakak Stacy.




Aku x dpt amek gambo ngan Stacy pon x pelah.. gambo ngan mak dia pon ok. {ayat majuk ni]




Pas2..aku,tasha ngan dak SFC melantak g McD. Amek ko,aku dh x ingat kena dera ngan PT aku.
Abeslah... berat naik lagi...

1 comments:

lululia86 said...

hahahhaha......cantik nucy.....apasal ko tak simpan muka kita dua org tu?hehehehehe

SMILE mY Frends~

Life is too short to wake up with regrets.
So love the people who treat you right.
Pray for the ones who don't.
Believe everything happens for a reason.
If you get a second chance, grab it with both hands.
If it changes your life, let it.
Nobody said life would be easy,they just promised it would be worth it.

Realize that true happiness lies within you.
Waste no time and effort searching for peace,contentment and joy.
In the world outside.
Remember that there is no happiness in having or in getting.
But only in giving.

Reach out.
Share.
Smile.

Happiness is a perfume that you cannot pour on others
Without getting a few drops on yourself.

So ..

Keep Smiling
It makes the world so beautiful.

SABUN Cap Angsa ~ I book earlier dh~

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket