CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tinggalkan JejaKmu~


ShoutMix chat widget

Sunday, August 3, 2008

Mega Sale ? Shopping!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


This is my sister... emma @ peth,makan eskrim McD.




That's my mummy.....yg pakai tudung hijau tu ...



Ni aku... makan eskrem ..mmg favret dr kecik.



Peace!!!


Hari ni... aku bangun awal gak lah...jam 8.. Hahahaha.. awal ke? eran lak... bleh2 asben aku pon terlajak tido... hahahahahha.
Mummy n adek aku pon lom bgn. Mak mertua aku dh keluar pon. Besalah ... hari ni kan ari minggu.. 'Tamu gaya street'... p sana lah tu..
Dgn malasnye aku bgn p mandi then masok kain dlm mesin n masak tuk mak mertua aku balik nnt.N my mum minta aku wat kan dia bekfast. Masak mee n telor dgn teh o' tanpa gula. amek ko!!!! kena jaga kesihatan lah... mumy..

Pas2 kira2 jam 1 lebih... aku,my mum..n my 2nd sister... peth.. kuar p shopping.
Asben yg bek ati tu... antar kitaorang kt wisma merdeka. perkara pertama yg aku wat ialah makan. Pas makan p segama. Ikut tujuan asal... beli kain tuk wat baju raya.
Hmmmm .... beli kain 3 jenis... warna tema kami tahun ni ungu... eh! aku nk merah..
Adik aku kata... ''aku tahu kenapa ko nk merah''... [adek aku ni mmg x sporting] huhuhu.. x de lah dialah yg terbaik. Aku kta ..ok lah ungu pon ungu lah ... yg penting satu lagi warna merah oke...

Jalan2 tu ... mumy kata dia nk beli jubah.. aiksss??? bile masa lak mumy aku ni nk pakai jubah???
Adek aku kata....'' ish..mumy ni ikut2 ilham org nk wat baju raya ala2 jubah..x nak lah wat'' dlm nada bergurau.. kite adek badek mmg suke sakat mumy n dady.. meka pon layan jew.
So,mumy pon tgk2 lah mana yg cantek.. dia kata nk ungu gak.. [ungu?? purple lh kan??? senyum2 aku] [tema kahwin] .... hihihihi...

Yg aku rasa nk marah ni... mumy suke tgk harga baju tu...so,dia nmpk mahal sangat.. dia letak balik. Aku ikot je.... nk mrh ape...itu kan wanita yg pertaruhkn nyawa melahirkan aku sehingga jadi cam ari ni. Pusing lagi len tmpt lak... katanya nk cri yg murah. Last2 dia tuko pikiran.. nk beli baju blouse yg ade manik2 tu.. match ngan seluar. Ok..dh bli sluar... cari lak baju.
Masa 2 mumy jumpa lak... jubah yg dia idam2kan tu.. try fit lah... ok ke x?
Berkali2 mumy tanya aku... aku ok ke??? aku ok je... [dia risau ape?] sal aku x ckup duit nk bayar ke? isk3x... kalau x de takkan aku nk bawak dia jalan??
Unfortunely.... x muat. Sedih gak tgk muke mumy yg kecewa...

Aku x leh wat pa pe... then p cari blouse lah ...jumpa satu kedai. Masa mumy nk p try tu... sebelah fitting room tu... tergantung jubah yg dia mimpikan... ..its perfect! Teros aje baju yg dia nk try 2 ... dia bg balik kat salesgirl tu...
sekali lagi mumy tanya ''ok ke?" aku angguk. senyum mumy masa tu ... aku bahagia sangat.

''ok...yang" kata mumy. [yang... nama panggilan d kalangan family]
Jubah tu x sempat lak aku nk amek pic... adek aku lak dtg... nk minta aku belikan baju.
Aku ok je... lain lah minta time aku pokai... ade peluang kena hempuk!
For today ... i spent 400++...

Adek aku majuk... sal salesgirl tu kata... dia tu akak.. aku ni adek ... Hahahahahaha.. selalu pon org salah sangka. X pelah... peth .. ko pun cantek gak. walauponnn.....(hahahahaha)

1 comments:

aciknini said...

halluuuu..
nucy, cakap kat adik dia comel gak.. cuma try kurangkan berat badan. saya pun dalam proses ni.. :) chaiyok2x.. -emasg

SMILE mY Frends~

Life is too short to wake up with regrets.
So love the people who treat you right.
Pray for the ones who don't.
Believe everything happens for a reason.
If you get a second chance, grab it with both hands.
If it changes your life, let it.
Nobody said life would be easy,they just promised it would be worth it.

Realize that true happiness lies within you.
Waste no time and effort searching for peace,contentment and joy.
In the world outside.
Remember that there is no happiness in having or in getting.
But only in giving.

Reach out.
Share.
Smile.

Happiness is a perfume that you cannot pour on others
Without getting a few drops on yourself.

So ..

Keep Smiling
It makes the world so beautiful.

SABUN Cap Angsa ~ I book earlier dh~

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket